Saturday 12 May 2012

Cabaran Di Awal Pra-U

Hey Guys..Lamanyaa tak uptade blog.. soryy sejak akhir2x niey aku busy urus pasal sambung study ku..Fuhh,, cerita pasal smbung study buat aku tertekan.. apa tidak satu tawaran pun aku tidak dapat.. Tapii aku tetap bersyukur laa even tidak dapat matriks,maktab or upu..Allah masih membuka jalan buat aku untuk sambung study di tingkatan 6..eehh nama dia bukan tingkatan 6 sdh okayyy.. Sekarang orang panggil dia pra-U laa sdh(menyedapkan hati).. Terus terang aku tidak suka dengan pra-U niey.. dulu waktu form5 aku masi ingat lagii.. aku pernah cakap yg aku tidak mahu sdh belajar dia sekolah.. memakai baju sekolah, mengikut peraturan sekolah..Kononyaa mahu ke universiti..Cara hidup pelajar ala2x U gitu.. Tapii apa kan daya Allah telah menetapkan segala2xnyaa buat aku.. Cuma apa yang aku perlu buat sekarang ialah belajar rajin2x yaa.. YAAA !!! Belajar!! Tidak boleh main2x sdhh.. Even aku kurang happy dengan keputusan ini..tapii aku tetap bersyukur Allah masih memberikan aku peluang untuk bersama2x rakan2x aku yang lain.. Yeahhh rakan2x aku..Untuk pengetahuan semua daripada 9 org kami berkawan hanya dua orang sahaja daripada 9 orang rakan aku yang dapat matriks iaitu Nurul n Dilla. N satu lagii rakan aku berjaya melanjutkan pelajarannya ke Mesir.. Alhamdulillah aku turat gembira dan bangga dengan diaa.. Even payah mahu relakan.. Tapii demi masa depan aku kena bersabar laa..So,,apa lagii yang selebihnyaa tu masuk form6 laa.. K laa dalam minggu nee kami cuma orintasi jerr.. Ada papa aku akan cerita lagii.. Kbaiii

No comments:

Post a Comment