Monday 5 March 2012

Nurul Atiqah Bte Aliff Mohd Nordin

Assalamualaikum all the readers..Hari nee aku mahu cerita tentang seseorang yang sangat3x ISTIMEWA buat akuu..Namanyaa Nurul Atiqah Binti Aliff Mohd Nordin a.k.a Ayka..Dengar nama jak sdh cukup cntik kan?? Begitu juga dengan orgnyaa..Aku knl dia nee waktu Form 3..Waktu tue ak ada gaduh dengan seorang PEREMPUAN tue..Perempuan tue kira kawan baik aku.. Kira rapat lhaa..Punca kami gduh..Tidak dapat d knl pasti lagii sbb dah lama.. hee Yg pling penting aku ada ckap yg dia nee mcm DORAEMON.. Wuiseehhh jhat kan aku?? Aku thu jugaa ak jhat.. huhu Mhu di jadikan cerita..wktu tue ada Ayka jak yg balik2 temankan aku.. Sama seorang lagii kawan ku..Namnya Nur Fadhillah Mohammad.. Di kelas tue kami 3 orang jak lha selalu sama2..  Mahu di jadikan cerita..Start dari situ lha aku rapat ngan Ayka.. Aku masih ingatt sebelum PMR tue kan kmi berTiga sama2 SOLAT ..hahha Tue pun gara2 mhu EXAM.. hehe Dan gara2 Ayka juga lha ak dapat knl dengan geng2 GILA  ku yang sekarang niey.. Antaranya Chong Yung Kong a.k.a Annellis Nurhayati, Ernikatasha Kadir, Rimayani Amir, Dianna Maxy Self, Nur Aishah Bacho, Nurul Syahirah, n tidak terkecuali yang termasuk dlam geng aku Nurul Atiqah Aliff Mohd Nordin n Nur Fadhillah Mohammad.. Di sini juga aku mhu ucapkan sama Ayka.. Yg AKUSAYANG KAU. !! YaAllah Jangan kau pisahkan aku dengan DIA.. !!
About Her ::

  • Nama penuhnyaa Nurul Atiqah Binti Aliff Mohd Nordin
  • Tarikh Lahir 18/5/1994
  • Bangsa Arab mix Bidayuh (that's whyy dia cntikk sngatt)
  • Warna kegemaran MERAH
  • Baik.Peramah,n Happy Go Lucky
  • Cuma dia niey kalw HAPPY ,happy btul
  • Sedih.sedih btul..
  • Kuat mkan..hehe Kan Ayka >>jgn mrah yerr..

2 comments: